Japansk kulturfestival i Farum.
Der er både en koncentreret weekend d. 21. - 22. maj, med boder og events, samt arrangementer over en længere periode.
Se mere på: http://www.japan-i-furesoe.dk/program
Viser opslag med etiketten Workshops. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten Workshops. Vis alle opslag
onsdag den 4. maj 2016
Japansk kulturfestival d. 21. & 22. maj
søndag den 17. maj 2015
Hygge-nørkledag med kimono og accessorieses
Datoen er blevet ændret
Mandag d. 22. Juni fra kl. 10:00 til senest 17:00
Er der åben hyggedag med kimono og arbejde med accessorieses her hos mig i Hallingelille i Valsømagle lidt nord for Ringsted. I mindre omfang kan der arrangeres opsamling fra Ringsted st.
Det er muligt at gå til og fra, så som at ankomme senere og gå tidligere.
Jeg og en anden skal lave en susoyoke til hendes kimono, så hvis der er andre som har lyst at nørkle med så kom endelig.
Hvad kan man lave?
Man skal som udgangspunkt selv have materialer med, jeg har nål, tråd m.m. og lidt stofrester, samt papir til Tabi mønster.
Jeg sørger for kaffe/te/saft og lidt brød.
Medbring selv madpakke.
Tilmeldning skal ske til:
Sekita Rubeksen på email kimonoklubdanmark@gmail.com
Mandag d. 22. Juni fra kl. 10:00 til senest 17:00
Er der åben hyggedag med kimono og arbejde med accessorieses her hos mig i Hallingelille i Valsømagle lidt nord for Ringsted. I mindre omfang kan der arrangeres opsamling fra Ringsted st.
Det er muligt at gå til og fra, så som at ankomme senere og gå tidligere.
Jeg og en anden skal lave en susoyoke til hendes kimono, så hvis der er andre som har lyst at nørkle med så kom endelig.
Hvad kan man lave?
- Sit eget mønster til tabi`s, evt. opstarte at sy nogle, få lidt inspiration her:
www.facebook.com/tokyojoe.jp eller her: wamonoyatj.blog109.fc2.com - Koshihimo.
- Obimakura den nemme med gaffatape, eller den nydelige, hvor der bliver syet stof på som en rigtig obi makura. Få inspiration her: www.facebook.com/UberDandyKimono
- Obiita.
- Træne kitsuke.
Man skal som udgangspunkt selv have materialer med, jeg har nål, tråd m.m. og lidt stofrester, samt papir til Tabi mønster.
Jeg sørger for kaffe/te/saft og lidt brød.
Medbring selv madpakke.
Tilmeldning skal ske til:
Sekita Rubeksen på email kimonoklubdanmark@gmail.com
søndag den 30. marts 2014
J-pop
I "community corner" havde vi en lille "prøv en kimono" bod.
Næsten alle som geren ville nåde at få prøvet, der var dog enkelt som måtte undvære, hvis nogen skulle ahve lyst til en "prøv en kimono" der hvor de bor, skriv måske kan det arrangeres.
Her er nogle billeder fra dagen:
Hvis du er på et af billederne og ikke ønsker det uploadet offentligt, så skriv og det bliver fjernet.
Hvis du prøvede kimono, og gerne vil have dit billede postet her, så send det og jeg uploadet det.
Tak for de mange prøvninger, det var god træning.
Næsten alle som geren ville nåde at få prøvet, der var dog enkelt som måtte undvære, hvis nogen skulle ahve lyst til en "prøv en kimono" der hvor de bor, skriv måske kan det arrangeres.
Her er nogle billeder fra dagen:
Hvis du er på et af billederne og ikke ønsker det uploadet offentligt, så skriv og det bliver fjernet.
Hvis du prøvede kimono, og gerne vil have dit billede postet her, så send det og jeg uploadet det.
Tak for de mange prøvninger, det var god træning.
fredag den 21. september 2012
Japansk the` og konfekt - AOF Nordsjælland
AOF Nordsjællands har to workshops med Japansk the` og konfekt
Link til AOF Nordsjælland
Underviser Ulla Conrad
Link til AOF Nordsjælland
Underviser Ulla Conrad
Abonner på:
Opslag (Atom)





