Viser opslag med etiketten events. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten events. Vis alle opslag

torsdag den 19. januar 2017

150 året for diplomatiske forbindelser mellem Japan og Danmark

Ikke et egentligt klub arrangement, meeen...

Det endte med at være en del af klubbens medlemmer samt støtter, som var inviteret med til et arrangement på Statens Museum for Kunst nye udstilling samt fejring af jubilæet 150 år for diplomatiske forbindelser mellem Japan og Danmark.

Det blev fejret med dans, taler, sake ceremoni og musik, vores job var at være behjælpelig på scenen under sake ceremonien, så de indbudte gæster let kunne få Happi på og af, samt servere sake.


Sake ceremoni på scenen

Foran traktaten



Os alle (næsten) til sidst


tirsdag den 21. juni 2016

Ålborg streetfood og kultur festival

Så var klubben i Ålborg
Festivallen blev afholdt på den smukke plads "Gammeltorv" foran rådhuset.



Rådhuset, der var 5 bryllupper om lørdagen

Kimono entusiastisk fra Ålborg




onsdag den 25. maj 2016

Kimono i Furesø

Så var der festival i Furesø (Farum kulturhus), og dette var vores stand :D
Der er arrangementer indtil d. 13. august (film, koncerter, udstilling og andet).
Se deres kalender: www.japan-i-furesoe.dk/program